Dieet volgen ? Ga naar India - Reisverslag uit New Delhi, India van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu Dieet volgen ? Ga naar India - Reisverslag uit New Delhi, India van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu

Dieet volgen ? Ga naar India

Door: myrthedols

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

18 Februari 2012 | India, New Delhi

We zijn alweer bijna een week op onze stageplek. Het was (en is) weer even erg wennen, maar we zijn ervan overtuigd dat we hier de komende 6 weken wel doorkomen. Hoe? Met ieder weekend een of meer dagen Bangalore in zicht! We hebben onszelf beloofd dat we ieder weekend tenminste één dag fatsoenlijk gaan eten in de stad en dat we ons dan even alle luxe permitteren die er maar te halen valt. Gisteren was zo'n eerste dag van ‘armoede' naar luxe. Heerlijk was het om van die hele campus weg te rijden, wetend dat we een uur later in Bangalore zouden zijn! Ik voelde me alleen (nog steeds) echt helemaal niet lekker. 'Ich veul mich eine vaatdook:P!' Alles wat ik eet komt er al een hele week meteen weer uit.Laat ik jullie de rest maar besparen! ;)... Na rustig opstaan konden we gelukkig wel nog vertrekken, iets wat ik een half uur van tevoren nog niet zo zag zitten. Wat voelde ik me barslecht! :( Dacht ik eindelijk weer eens fatsoenlijk te kunnen eten, houd ik niks binnen! Godverdorie, dat was nou ook weer niet de bedoeling, maar goed! Ik wilde perse naar Bangalore, omdat wij 's avonds een aantal studenten weer zouden gaan ontmoeten om heeerlijk samen mee te gaan uiteten bij UB-City!:D

Onderweg schrokken we van alle armoede in het dorpje Mathagondapalli en alle dorpjes die daarna kwamen. De mensen hebben hier echt helemaal niks. Alle muurtjes storten van ellende weer in en overal hangen stukken plastic als dak of ander provisorisch ding. Niet gek dat de mensen hier niet oud worden! :( Dan gaan je echt de ogen open en hebben wij het eigenlijk zo slecht nog niet ;)! Hierdoor merk ik wel dat ik dingen meer ga waarderen die ik in Nederland heb en die ik op dit moment hier heb! :) Raar,maar waar!

Maargoed, eenmaal in Bangalore aangekomen hebben wij ons voor de lunch laten afzetten bij UB-City , Delicious! :D Wat een aardige man trouwens ,die personal driver! haha in het begin dachten wij ,hmm. Maar hij was zo behulpzaam! Maarja, dus bij UB-city lunchen. Je had mijn gezicht moeten zien, zo blij was ik met dat heerlijke eten!:D haha! In Nederland is dit eten heel normaal, maar hier eten normaal alleen de indiers met wat meer centjes;) Na deze heerlijke lunch bij een GoodEarth winkeltje naar binnen gelopen en langs de Apple store, ons even in het westere wereldje wanen, haha!:P Na deze lunch zijn wij naar het forum gegaan - een gigantische shoppingmall - en hebben wij de nodige inkopen gedaan!;) Daar bracht hij ons weer naartoe..
Uiteindelijk was het tijd om onze boodschappen te gaan doen bij Big Bazaar !;) Wow, ja dat was inderdaad BIG! :D Zoveel mogelijk ingekocht, om de komende week/weken lekker te drinken en te kunnen eten! Maar wat we hier niet vonden, Toilet papier! Balen:( Net nu ik in deze ietwat minder prettige fase zat:P! Naja, dan maar op de campus vragen, maar dan wacht je gemiddeld zo'n twee dagen! Ben benieuwD!:P Na deze inkopen hebben wij ons maar weer terug laten brengen naar UB-city om te dineren! YES! Maar helaas, die yes verging mij al gauw toen ik merkte dat mij de lunch niet zo goed viel als gedacht! Hm.. :( Maarja, na wat wc bezoekjes toch maar iets kleins besteld om te eten! Dat viel ditskeer wel goed!:D En wat was het even gezellig met z'n allen samen eten! Ook al was het maar kort!:D

Maarja, om 21.00u was het tijd om weer richting de campus te gaan rijden! Back to reality! ;) Maar wel heerlijk om deze dag even lekker voor afleiding te hebben gezorgd!:D
We werden letterlijk voor de deur afgezet:D, hele campus weer wakker maar goed dat maakt hier volgens mij niks uit!:D 's Morgens worden wij ook wakker 'geschreeuwd' door de buurvrouw! :P

Om 12 uur vielen we in slaap in onze eigen hut. Wat was het leuk! :D Maar niet voor lang.. Na nog wat wc-bezoekjes voelde ik mij opnieuw belabberd.. Dan maar een dagje doorhouden in bed.. Ofja iig deels!:( Na de goede zorgen van Vivianna door mij een ORS te geven(vochtbalans ) ging het in de loop van de dag wat beter maar voelde ik mij nog niet helemaal happy. Hopen dat het morgen beter gaat!;)

Tip: Wil je afvallen? Volg het India-dieet! Met alle gevolgen vandien! :P Haha, Keep on smiling zullen we maar zeggen ;) ...

Ciaoooo ;) !

Myrthe

  • 19 Februari 2012 - 12:44

    Tiny En Wim:

    Myrthe wat is dat SHIT!!!!!!!!!!!!!
    Blijf goed drinken en gebruik ORS, zodat je niet uitdroogd.
    Met plezier lees ik jullie verhalen over de schoonheid,maar ook over de cultuur en armoede van het land.
    Vandaag is de carnaval begonnen en ik zal deze dagen een op jullie drinken ALAAF xxx
    hou je taai.

  • 19 Februari 2012 - 16:04

    Myrthe:

    Gelukkig gaat het op dit moment weer een stukje beter met me, heb fruit gegeten en genoeg thee gedronken. Gelukkig maar! Wel lief dat iedereen zo bezorgd om mij is! Kump good, zulle we mer zigge!

    Liefs, Myrthe !

  • 19 Februari 2012 - 16:04

    Myrthe:

    Gelukkig gaat het op dit moment weer een stukje beter met me, heb fruit gegeten en genoeg thee gedronken. Gelukkig maar! Wel lief dat iedereen zo bezorgd om mij is! Kump good, zulle we mer zigge!

    Liefs, Myrthe !

  • 19 Februari 2012 - 22:24

    Hub:

    ORS is op reis naare Azië levensvoorwaarde. Ik begrijp niet hoe het komt dat alle reclames die ik op het moment kan lezen bij je reisverslagen over afvallen gaan. Echt waar!

    Ondanks de reeskak veel plezier daar. Gebruik krantenpapier als wc-papier. Kan óók!

  • 20 Februari 2012 - 11:50

    JeKiRo?Ai:

    Hallihallo Myrthe,
    What a bomber when you're having "THE race"... Drink maar goed en gebruik idd de ORS. We genieten van je verhalen en lezen ze dan ook met plezier.. Als Ploon hier is zullen we ze haar ook eens laten lezen!
    We denken aan je en drinken er vandaag eentje op jou in het kader van carnaval... ALAAF.
    -xxx- Jeroen, Kim, Robin, ? en pootje van Aiden

  • 20 Februari 2012 - 17:19

    Hans En Ria:

    Hé die Myrthe, wat vervelend van de diarree. Let goed op dat je voldoende drinkt, maar ja dat advies heb je vaker gekregen.We volgen je helemaal, wat een belevenis. Ja, dan mogen we hier helemaal niet klagen. Ben vanmiddag even naar de kinderoptocht Geleen geweest.Lekker weertje, beter dan gisteren. Hou je taai en tot een volgend verhaaltje, liefs Ria en Hansxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Aruba 2014!

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 54620

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 23 Juli 2015

Aruba 2014-2015

31 Januari 2012 - 16 April 2012

india!

Landen bezocht: