Back to Bangalore - Reisverslag uit Trivandrum, India van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu Back to Bangalore - Reisverslag uit Trivandrum, India van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu

Back to Bangalore

Door: myrthedols

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

07 April 2012 | India, Trivandrum

Voordat wij richting Kerala ( Thiruvananthapuram )zouden vliegen hadden wij eerst nog een paar daagjes lekker niks. Toen wij zondag aankwamen in het oude vertrouwde Ashley Inn – waar ze ons wederom hartelijk ontvingen – met onze oude vertrouwde taxichauffeur, werden onze koffers meteen naar onze kamer gebracht. Kamer vijf ook deze keer weer, met een lekker smal bed waar je je kapot schrikt als je te kort bij elkaar wakker wordt, haha :P! Nou ja, het was toch maar voor twee nachtjes dus daar maakten wij ons niet zo’n zorgen over ;). Er was in ieder geval water en stroom!:D

De rit naar het hotel was lekker plakkerig, en dus verheugden wij ons erop om lekker te douchen. Na even lekker op bed te hebben gezeten met onze laptop, omdat wij hier weer fatsoenlijk internet zouden hebben na een paar dagen niks, gingen wij ’s avonds nog wat eten met anderen. Helaas deed mijn internet het wederom niet echt vlekkeloos en was mijn stuurprogramma ineens weer weg. Nou ja dan ben ik dus weer ‘afhankelijk’ van Vivianna’s laptop. Goddank! Wat zal ik haar daar altijd dankbaar voor zijn dat ze zo vrij was om hem soms even met mij te delen, want wat heeft me dat al een hoop ergernis opgeleverd de afgelopen weken :). Hopen dat het binnenkort bij mij ook werkt!

Zondagavond zouden wij met wat studenten gaan eten in Bangalore. Dat leek ons wel gezellig. Juriën zou sowieso van de partij zijn en misschien nog wel meerderen. Maar helaas gingen de anderen niet mee, volgende keer beter! Dan maar gezellig met zijn drietjes gaan eten. We besloten om naar Only restaurant, die moest wel goed zijn. Juriën zei dat het wel eens druk kon worden en dus gingen wij voor Indiase begrippen redelijk vroeg eten, 19.30uur. Toen wij hadden besteld, kregen wij langzamerhand steeds meer trek en konden wij tussendoor even gezellig bijkletsen over de laatste weken stage. Toen het eten werd geserveerd, was het een behoorlijke portie. Die kreeg ik van ze lang zal ze leven niet op. Nou ja, we proberen het maar. Het smaakte wel voortreffelijk, maar qua hoeveelheid paste het niet haha :P. In al die weken India is de hoeveelheid die ik nodig heb en waar ik dus nu ook behoefte aan heb, minder geworden. Mijn porties zijn kleiner geworden, maar ik heb er wel genoeg aan. Dat wil ik in Nederland eigenlijk ook wel vol gaan houden, ’t bevalt prima zo!:)Deze dag voelde Vivianna zich al niet zo lekker, ze was verkouden en had enorme hoofdpijn. Dat was dus enorm balen en daarom zijn wij lekker op tijd naar Ashley Inn terug gegaan om eens eventjes lekker bij te gaan slapen, want dat hadden we wel even nodig. De afgelopen weken waren zeer inspannend, vermoeiend en noem ’t maar op( ook al kreeg je er veel energie voor terug! ). Maandagmorgen was er nog niet veel verbeterd, maar gingen wij tóch eventjes boodschappen doen enzovoorts. Naderhand toch maar even een apotheek opzoeken, die wij dus niet konden vinden, voor het geval dat er niet veel zou verbeteren.

Toen besloot Vivianna haar rust te nemen en terug te gaan naar Ashley Inn. Ik besloot om nog even over de winkelstraat te lopen en dan heerlijk binnendoor terug te komen. Dat ging prima en voor Vivianna was het even fijn dat ze rust had om eventjes te slapen. Nadat ik een half uur door de straat had gelopen, besloot ik om terug te lopen, want een riksja was overbodig voor deze afstand – ook al kost het maar 0,50eurocent. Vervolgens hebben wij ieder op de hotelkamer ons ding gedaan en lekker ontspannen, ook niet verkeerd moet ik zeggen! Haha :P. ’s Avonds had ik toch wel trek gekregen in een goede maaltijd. Het hoefde niet veel te zijn, als het maar lekker was. Vivianna voelde zich nog steeds niet happy en het was voor haar dan ook beter om in het hotel te blijven. Maar wat moest ik nu doen? Ik voelde mij een beetje verantwoordelijk voor Vivianna ( helpen waar nodig ) maar van de andere kant had ik ook zin in goed avondeten. Na even goed te hebben overlegd, en zij het goed vond als ik eventjes zelf wat ging eten, besloot ik om te gaan.. Of toch niet? Helemaal alleen? :P Hm. Nadat ik mij had aangekleed belandde ik toch weer even op bed, omdat ik twijfelde. Uiteindelijk ben ik toch gegaan (helemaal trots op mezelf haha :P )en kwam ik toevallig ook nog Yvette met haar ouders tegen, die op dezelfde plaats aan het eten waren! Dat was wel even gezellig, we konden eventjes bijkletsen! :) Nog eventjes langs wat souvenir shops en vervolgens weer terug richting het hotel. Daar heb ik nog eventjes gezellig met Evelien geskypt – dat was alweer eventjes geleden – en ben vervolgens gaan slapen, omdat wij de volgende ochtend om 09.15u met Jetairways naar Thiruvananthapuram in Kerala zouden vliegen! Wat keek ik daar naar uit! Eventjes relaxen! :D



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Aruba 2014!

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 54651

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 23 Juli 2015

Aruba 2014-2015

31 Januari 2012 - 16 April 2012

india!

Landen bezocht: