Langzaam komt het dichterbij! - Reisverslag uit Guttecoven, Nederland van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu Langzaam komt het dichterbij! - Reisverslag uit Guttecoven, Nederland van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu

Langzaam komt het dichterbij!

Door: myrthedols

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

10 Oktober 2011 | Nederland, Guttecoven

Hallo lieve mensen,

Hierbij mijn allereerste berichtje voor iedereen die mij gaat volgen in India.

Ik zal even kort vertellen hoe ons traject tot nu toe is verlopen..

Via YPO, young professionals overseas, zijn wij terecht gekomen bij Bonnie Weinstein, onze contactpersoon in India. Na een heel traject van bijeenkomsten/gesprekken vanuit de PABO,voorlichtingsavonden en intakegesprekken hebben wij uiteindelijk groen licht gekregen om naar India - Pondicherry - te mogen gaan! YES! We kunnen niet wachten!:-D

Op dit moment zijn wij ( Vivianna ) en ik, druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naar India,Pondicherry om precies te zijn. Op de school RICE MMS gaan wij gedurende 4 dagen per week stagelopen.Hierover zul je later nog meer lezen! ;-)

In India is geduld een heel belangrijk woord. Wij zijn op dit moment al 4 weken aan het wachten op een reactie van de school waar wij naartoe gaan. Geduld hebben dus..

Langzamerhand beginnen de eerste voorbereidingen zich te treffen. Wij zijn van plan om voor de herfstvakantie onze reis te gaan boeken, maar dit hangt dus van de school af!:-) afwachten dus!

Wel heb ik al mijn paspoort aangevraagd en mijn vaccinaties gepland, op 21 januari. Dat is het enige dat wij tot nu toe kunnen doen..

In latere verslagen zal ik de vorderingen van mijn reis erop zetten!

Zek leve luu...:-)
Veul plezeer mit leaze alvast!

xx









  • 10 Oktober 2011 - 20:54

    Evelien Spee:

    Ich bin heel benuujt nao dien verhaole! Ich gaon dich heel erg misse:)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Aruba 2014!

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 54648

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 23 Juli 2015

Aruba 2014-2015

31 Januari 2012 - 16 April 2012

india!

Landen bezocht: