De laatste voorbereidingen ! - Reisverslag uit Guttecoven, Nederland van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen ! - Reisverslag uit Guttecoven, Nederland van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen !

Door: myrthedols

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

16 Januari 2012 | Nederland, Guttecoven

Hallo lieve lezers;-),

Nog 16 dagen en dan zal ik, samen met Vivianna gaan vertrekken naar India. Het wordt nu heel erg spannend allemaal! De laatst voorbereidingen moeten getroffen worden. Op vrijdag 20 januari is mijn laatste dag op stage en daarna zal ik de voorbereidingen gaan treffen ! Die dag zal ik ook gaan voor de laatste (herhalings)spuiten bij de GGD. Die maandag erna zal ik voor de mantoux test gaan, dit houdt in : een test op TBC. Deze moet ik na de reis wederom doen om te kijken of ik het heb opgelopen, ja of nee.. Daarna zal ik met Vivianna samen inkopen gaan doen! Nog genoeg te doen dus in een korte tijd, maar oooooohhh wat heb ik er ongelofelijk veel zin in !!:-D
Vanaf 31 januari tot 16 april kunnen jullie dus de verhalen lezen over India zelf en de stage die daarbij komt kijken !

Liefs, Myrthe :-)

  • 16 Januari 2012 - 15:07

    Evelien:

    Ich gaon dich misse mupke!

  • 22 Januari 2012 - 14:48

    Mama:

    hoi myrthe, wat leuk al deze verhalen. heel veel succes in india!

    liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Aruba 2014!

Actief sinds 10 Okt. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 54617

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 23 Juli 2015

Aruba 2014-2015

31 Januari 2012 - 16 April 2012

india!

Landen bezocht: