Masha Pabien! - Reisverslag uit Sabana Liber, Aruba van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu Masha Pabien! - Reisverslag uit Sabana Liber, Aruba van Myrthe Dols - WaarBenJij.nu

Masha Pabien!

Door: Myrthe Dols

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

29 November 2014 | Aruba, Sabana Liber

De oktobermaand staat voor de deur.. Wat zal ons die eens gaan brengen? Nou om precies te zijn startte na donderdag 2 oktober , de oktobervakantie. En wat stond er op de planning, CURACAO!

Op vrijdag vier oktober vertrokken wij voor een weekje richting ons buureiland. We hadden met een oud klasgenootje van de pabo van mij kunnen regelen dat we voor een weekje huizenruil zouden doen, aangezien zij mij van tevoren een berichtje stuurde met de vraag of ik een leuk hotel hier wist en dit uiteindelijke dus resulteerde in een huizenruil, met goedkeuring van mijn huisbazin. Super leuk! Want eerst wist ik niet eens dat zij - voor twee jaar- op het eiland aan het lesgeven was.

Maargoed, op vrijdag 3 oktober was het dan ook al vroeg dag, om kwart over zes moesten wij ons melden op het vliegveld van Aruba. Om kwart over acht, zouden wij namelijk vertrekken. Vliegtijd: 20 minuten. Wachttijd: 1,5 uur. haha!

• 07 December 2014 - 21:26

Ria Geraets:

Hallo Myrthe,
    weer eventjes je reisverslag gelezen.Jij maakt toch veel mee, naar Curacao op vakantie.Wel fijn dat jullie huizenruil hebben gedaan, spaar je daar toch kosten mee uit.He, geweldig die gele auto, bevalt hij goed? Zo, we hebben Sinterklaas gehad, ja wat maken ze hier problemen over die Zwarte Pieten.Wat leuk hoe die op Aruba uitzien met die kleurtjes.Zo, nu gaan we op naar de Kerstmis, dat zal bij jullie ook wel met mooie kleuren gepaard gaan.Alleen hebben jullie het natuurlijk een stuk warmer dan hier. We kijken vaker hoe het weer op Aruba is, ongelofelijk, jullie kunnen met de Kerstbikini aan Kerstmis vieren.Laatst nog mooie foto's gezien, eentje waar je op het strand zit en naar die ongelofelijke blauwe luchten en het blauwe water bent aan het kijken. Mia zit op Facebook en die houdt me op de hoogte. We krijgen deze maand ook Ziggo, dan kunnen we misschien ook eens Skypen.Zo, genoeg gekletst, wij wensen je vanuit het natte Nederland hele Fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling toe.Ongelofelijk dat je al zo'n 5 maanden weg bent!! He, een hele dikke knuffel en we houden ons af en toe op de hoogte d.m.v. Een mailtje.Heel veel groetjes en tot gauw,
    Ria en Hans